Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
berber911
Dołączył: 18 Cze 2009 Posty: 1
Podziękował: 0 Łącznie otrzymał 0 podziękowań w 0 postach
Ostrzeżenia: 0/5
|
Wysłany: Czw Cze 18, 2009 19:20 Temat postu: Wynik testu negatywny: nie znaleziono napisow |
|
|
Witam!!
Mam problem z NP. Wszystko zaczelo sie, gdy zainstalowalem najnowszego NP razem z AllPlayerem. Caly czas wyskakuje mi komunikat, ze nie znaleziono napisow. Myslalem, ze poprostu jeszcze nikt ich nie umiejscil w bazie, ale troche mnie to dziwilo przy starszych filmach. Skorzystalem z opcji "Pobierz napisy testowe" i wynik testu okazal sie negatywny. Skonczyly mi sie juz wszelkie pomysly co z tym zrobic. Pozamykalem wszelkie programy zabezpieczajace (uzywam Kaspersky Internet Security 2009), ale to nic nie dalo. Przeinstalowanie NP tez nie pomoglo. Na forum nie znalazlem zadnego rozwiazania. Jakies sugestie? |
|
Powrót do góry |
|
|
Reklamiarz Członek zespołu
Ostrzeżenia:
|
Wysłany: Czw Cze 18, 2009 19:20 Temat postu: Klikając w reklamę wspierasz serwis |
|
|
|
|
Powrót do góry |
|
|
smnowoczesna
Dołączył: 21 Kwi 2008 Posty: 2351
Podziękował: 0 Łącznie otrzymał 0 podziękowań w 0 postach
Skąd: Polska Ostrzeżenia: 0/5
|
Wysłany: Pią Lip 10, 2009 07:52 Temat postu: |
|
|
Wywal AP NP Combo i zainstaluj każdy z osobna.
Tyle że bedziesz musial zainstalować którąs ze starszych wersji AP.
Nowsze maja juz NP w standardzie.
Poza tym nie napisales której wersji AP uzyłeś.
Może rozwiązaniem będzie najnowsza wersja 4.0 ? _________________ smnowoczesna - moderator forum, członek Zespołu NP
|
|
Powrót do góry |
|
|
|