Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
wojtek39
Podziękował: 0 Łącznie otrzymał 0 podziękowań w 0 postach
Ostrzeżenia: 0/5
|
Wysłany: Nie Cze 08, 2008 08:30 Temat postu: Napisy na filmie pojawiają się o 1-2 sekundy za wcześnie... |
|
|
Czy da się je przesunąć? Jak to dopasować?
Pobrałem polskie napisy do filmu. Film jest w wersji francuskiej z napisami anglojęzycznymi.
Po przekonwertowaniu z formatu TXT na format SSA naniosłem je na ten film za pomocą programu VirtualDub. Niestety podczas odtwarzania pojawiają się o kilka sekund za wcześnie.
Czy przyczyną tego stanu rzeczy jest to, że nie usunąłem wpierw istniejących napisów angielskich.
A może istnieje jakiś inny sposób nanoszenia napisów na film?
Jestem w tym zielony więc proszę o wyrozumiałość.
Pozdrawiam
Wojtek. |
|
Powrót do góry |
|
 |
Reklamiarz Członek zespołu

Ostrzeżenia:
|
Wysłany: Nie Cze 08, 2008 08:30 Temat postu: Klikając w reklamę wspierasz serwis |
|
|
|
|
Powrót do góry |
|
 |
ozzy69

|
Wysłany: Wto Cze 10, 2008 22:37 Temat postu: |
|
|
prawdopodobnie napisy sa do innej wersji filmu, wystarczy np w Sub-Edit Playerze przesunąc czas napisow o wspomniane 2 sekundy i zapisac tak zmieniony plik tekstowy. Jesli fps filmu jest taki sam jak napisów wszystko powinno grac. Powodzenia. |
|
Powrót do góry |
|
 |
PeterN
|
Wysłany: Wto Wrz 02, 2008 00:40 Temat postu: |
|
|
Dopowiedzmy tutaj troszkę. W Subedicie jest opcja zmień współczynnik FPS napisów. Jeżeli współczynnik jest taki sam to OK. Jeżeli nie to zmieniasz i nie raz to wystarcza. Jak chcesz przesunąć czas wyświetlania napisów (wszystkich lini), musisz zaznaczyć opcję Według zaznaczenia. _________________ Film to moja pasja...po kobietach  |
|
Powrót do góry |
|
 |
kosindra
|
Wysłany: Wto Maj 28, 2024 12:49 Temat postu: |
|
|